Dodání hodnotové počítačky bankovek
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání hodnotové počítačky bankovek
Systémové číslo NEN
N006/25/V00035849
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00035849
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
22. 10. 2025 08:25
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
31. 10. 2025 08:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
Telefon 1
+420 974823253Telefon 2
+420 731195516Předmět
Popis předmětu
Hodnotová počítačka bankovek GLORY GFS 220 F 1 ks Specifikace: • Technologie hyperskenování, dokonalá ochrana před padělky. • Certifikace Českou národní bankou, Evropskou centrální bankou, Bank of England. • Automatické počítání směsi bankovek. • Třídění bankovek podle nominálních hodnot a kvality. • Ověřování pravosti 11 měn CZK, EUR, USD, GBP, CHF, DKK, NOK, SEK, HRK, PLN, UAH. • Vyřazování podezřelých, neplatných a nestandardních bankovek. • Volitelně umí kontrolovat graffiti a číst sériová čísla EUR a USD na obou stranách bankovek. • Rozpozná dokonalé padělky USD (tzv. superdolary) • Automatický kryt stohovače. • Hlučnost počítačky je snížena na minimum. • Odkládací přihrádka pro vyřazení: podezřelých bankovek z padělání, neplatných, neúplných bankovek nevhodných pro další oběh (v režimu FIT). • Dávkování podle zvolené dávky Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka a podpora autorizovaného servisu v ČR, - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - Předložení čestného prohlášení, že se účastník zavazuje u dodávaného zboží dodržet minimálně 24 měsíční záruční dobu, nestanoví-li výrobce vyšší, jak požaduje zadavatel. Záruční doba počíná dnem převzetí zboží pověřenou osobou zadavatelem v místě plnění. Toto čestné prohlášení bude podepsáno oprávněnou osobou účastníka. - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 10 dnů od obdržení písemné objednávky nejpozději do 30. 11 2025. - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněného záručního listu do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bohumil Hejl tel.: 974 823 395 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz; bohumil.hejl@pcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 1151 110 00 Praha 1
Kód z číselníku NIPEZ
30000000-9
Název z číselníku NIPEZ
Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
30000000-9
Název z číselníku CPV
Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů
Název předmětu
Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů
Textové pole pro popis místa plnění
kontaktní osoba : Bohumil Hejl tel.: 974 823 395 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz; bohumil.hejl@pcr.cz sklad OMTZ Odboru správy majetku Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1
Položky předmětu
Místo plnění
| CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
| Zobrazit detail | ||||
|---|---|---|---|---|
| 11. 11. 2025 08:53 | Uveřejnění oznámení o výběru | |||
| 22. 10. 2025 08:25 | Uveřejnění zadávacích podmínek |