Dodání hodnotové počítačky bankovek

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání hodnotové počítačky bankovek

Systémové číslo NEN

N006/25/V00035849

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00035849

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

22. 10. 2025 08:25

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

31. 10. 2025 08:30

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

Předmět


Popis předmětu

Hodnotová počítačka bankovek GLORY GFS 220 F 1 ks Specifikace: • Technologie hyperskenování, dokonalá ochrana před padělky. • Certifikace Českou národní bankou, Evropskou centrální bankou, Bank of England. • Automatické počítání směsi bankovek. • Třídění bankovek podle nominálních hodnot a kvality. • Ověřování pravosti 11 měn CZK, EUR, USD, GBP, CHF, DKK, NOK, SEK, HRK, PLN, UAH. • Vyřazování podezřelých, neplatných a nestandardních bankovek. • Volitelně umí kontrolovat graffiti a číst sériová čísla EUR a USD na obou stranách bankovek. • Rozpozná dokonalé padělky USD (tzv. superdolary) • Automatický kryt stohovače. • Hlučnost počítačky je snížena na minimum. • Odkládací přihrádka pro vyřazení: podezřelých bankovek z padělání, neplatných, neúplných bankovek nevhodných pro další oběh (v režimu FIT). • Dávkování podle zvolené dávky Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka a podpora autorizovaného servisu v ČR, - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - Předložení čestného prohlášení, že se účastník zavazuje u dodávaného zboží dodržet minimálně 24 měsíční záruční dobu, nestanoví-li výrobce vyšší, jak požaduje zadavatel. Záruční doba počíná dnem převzetí zboží pověřenou osobou zadavatelem v místě plnění. Toto čestné prohlášení bude podepsáno oprávněnou osobou účastníka. - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 10 dnů od obdržení písemné objednávky nejpozději do 30. 11 2025. - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněného záručního listu do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bohumil Hejl tel.: 974 823 395 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz; bohumil.hejl@pcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 1151 110 00 Praha 1

Kód z číselníku NIPEZ

30000000-9

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

30000000-9

Název z číselníku CPV

Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů

Název předmětu

Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů

Textové pole pro popis místa plnění

kontaktní osoba : Bohumil Hejl tel.: 974 823 395 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz; bohumil.hejl@pcr.cz sklad OMTZ Odboru správy majetku Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail11. 11. 2025 08:53Uveřejnění oznámení o výběru
Detail22. 10. 2025 08:25Uveřejnění zadávacích podmínek